2011. február 27., vasárnap

Moon love- 10. fejezet Ízelítő

Sziasztok drágáim! Gondoltam, hozok nektek egy kis betekintést a következő fejibe. Remélem, minimum egy kérdés fel fog vetődni bennetek. Csütörtökön lesz friss ;)

"A szikla széléhez sétált és lebámult oda. Az arca, mint egy porcelán babáé, nem mutatott semmilyen érzelmet. Fekete szeme hűvösségről árulkodott, akárcsak csilingelő hangja. Tökéletes lábát még a csőfarmer sem tudta elrejteni, sőt, a tűsarkú cipővel és a fehér pólóval már-már szívfájdítóan szép látványt mutatott.- Igen, észre vettem- bólintott, majd még mindig nem véve le a szemét a szakadékról elsétált mellettem. Fel-alá sétált. Ez volt az egyetlen jele annak, hogy valójában nagyon is ideges és nem az a jéghercegnő, akinek most látszik."

Ha szerintetek megérdemel egy-két megjegyzést, akkor bátran mondd ;)
Bocsi, ha esetleg úgy gondoljátok, hogy nem igazán ízelítőnek való. Nem szoktam ilyet kirakni, de most nem bírtam magammal :)
Sietek, remélem már várjátok a csütörtököt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése