2011. március 6., vasárnap

6. díj =)

Sziasztok drágáim!
Wow, el sem hiszem! Megkaptam a 6. díjamat! Köszi szépen Barbarának .



Amikor megnyitottam a blogot azt hittem kevésbé lesz sikeres, mint az új élet új én. De megleptetek :D
Nagy öröm nekem, hogy 26 olvasóm van és már 6 díjam. És vannak rendszeres komizóim is. Szóval köszi, hogy olvassátok, véleményezitek a firkálmányaimat :D

A díjhoz vannak szabályok, amiket be kell tartani:

Egy bejegyzés, amiben fel van tüntetve a díj logója és a szabályok.
Belinkelni azt a személyt, akitől kaptad és tudatni vele, hogy elfogadod.
továbbadni 3-5 tehetséges írótársadnak.

Sajnos szabályszegő lesz belőlem, de nem adom tovább senkinek, mert már megkaptam ezt a díjat :)
Sajnálom :S

Friss pedig majd csütörtökön lesz, ha addig sikerül megírnom :)
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése