2011. június 12., vasárnap

Moon love- 28. fejezet

Halihó! Itt a fejezet ;) Ebben nincs olyan sok izgalom, és szerintem elég szarul sikerült, de nem is vagyok jó passzban... Jó olvasást :)

Bella /Pár nap múlva/

 A telefon csörgött.
- Hallo?- szóltam bele.
- Isabella Swan Cullen! Meg ne próbáld!
- Mégis mit?- adtam a hülyét.
- Tudod te azt jól! Mégis hogy képzelted, hogy ti szervezitek meg helyettem?- hisztériázott.
- Alice, a saját esküvőm, ráadásul a vőlegény nem tud róla semmit. Ha te szerveznéd, garantált, hogy nem maradna titokban.
- Na de Bella! Hogy feltételezhetsz rólam ilyet?!- kérdezte szemrehányóan.
- Miért Alice? Mindketten tudjuk, hogy igazam van- mondtam hanyagul. A túloldalról horkantás hallatszott.
- Ez a virágcsokor hogy tetszik?- jött oda Jane hozzám.
- Ezt nem hiszem el! Hogy lehetsz ilyen, Bella? Ő segíthet neked, én meg nem?-nyüszítette a telefonba Alice.
- Alice, ne csináld! Te már sok esküvőt szerveztél, de én még egyet sem. 
- Na jó, ne az én fülembe vitatkozzatok! Tessék Jane, beszélj vele te!- adtam át neki a telefont, és amint a füléhez tette, azonnal lázasan magyarázni kezdett, és ahogy hallottam, Alice is. Megcsóváltam a fejem, és tovább varrtuk a ruhát. (Mert hogy felbéreltünk egy varrónőt, és Jane meg én is segítünk neki, hogy hamarabb  készen legyen.)
Különben a ruha gyönyörű, és mivel nem is akkora a szoknyája, kényelmesen el fogok férni az erdőben. Ugyanis ott lesz megtartva az esküvő.


/Két nap múlva/
 - Oké. Szóval Jasper vadászni van, a terep előkészítve. Jane, egy angyal vagy!- mondtam, miközben már teljes harci díszben álltam. Jane bólintott, majd felhorkantott.
- Én angyal? Örülök, hogy segíthettem. Megérdemlitek a boldogságot, úgyhogy ajánlom nektek, hogy normálisan éljetek! Vagyis inkább létezzetek- javította ki magát, én pedig elnevettem magam.
- De most menj, mert lekésed az esküvőd és még Jazz is megelőz!- vigyorgott.
- Igazad van. Köszönök mindent, nélküled nem valósult volna meg semmi. Ha te nem vagy, már egyikünk sem él- mosolyodtam el. Ő vissza mosolygott és beültetett az autóba, ami majd elvisz.
Tulajdonképpen Edward és Jane egészen szép párt alkotnának, bár kicsit érdekeset, de határozottan összeillenének. Bár előre látom, hogy Edward-nak előítéletei lesznek Jane-nel szemben... De ki tudja? Lehet, hogy már talált párt magának csak én nem tudok róla. Végül is otthon már mindenki "párokba van rendeződve"...
Míg ezen gondolkoztam, megérkeztünk az erdő szélének azon részéhez, ahol a kocsi kitett, és innen egyedül jövök. Jane-nek még valami halaszthatatlan dolga volt, amit nem volt hajlandó elmondani nekem, de nem is erőltettem. 1 titok lehet előttem is...
A pap helyén egy vámpír állt, akit egészen öt nappal ezelőttig nem ismertem, de már ismerjük egymást és egészen jó fej. Állítólag Jazz ismeri...
- Szia Adam!- köszöntöttem. 
- Szia Bella! Fúú, de csini vagy!- füttyentett egyet, majd befogta, mert hallottuk Jazz-t, ahogy fut. Majd megállt..


Jasper
Az egyik fán megláttam egy lapon Bella kézírását, és mellette egy öltönyt.
"Ezt vedd fel és indulj el északra!"  - ez volt ráírva a lapra.
Gyorsan átvettem a ruhát, és azt tettem, amit Ő kért. Nem sokára meg is éreztem az illatát, de még négy ismerős vámpír illatot. Az egyik Jane volt, az biztos... És még Peter... Charlotte... és Adam.
Elképedésem nőttön-nőtt, és egyre gyorsabb futásra ösztökéltem testemet.
Két perc múlva megláttam valamit... Furcsa, vajon mit keres ez az erdő közepén? Aztán megláttam valamit, ami megállásra késztetett: Bella menyasszonyi ruhában, előtte Adam, mellette Jane, a másik oldalon pedig Peter állt Charlotte-al. Egy fehér szőnyeg volt leterítve, és az erdő körülötte fel volt díszítve mindenfélével. Gyönyörű volt.
Bella egyszer csak megfordult, és ha eddig azt mondtam a környezetre, hogy gyönyörű, akkor Ő valóságos csoda volt. Nem lehet szavakban leírni, hogy festett akkor és ott.
Intett nekem, hogy menjek oda, és én haladék nélkül megtettem, amit kért. Mikor odaértem mellé, akkor Adam felé fordította a fejét, aztán vissza rám. Megfogta a kezemet és szemeivel egyenesen a szemembe nézett, és mást nem lehetett látni a tekintetében, csak határtalan boldogságot és szerelmet. Mi tagadás, én is ezt éreztem.
Adam elkezdett beszélni, gondolom Ő a pap... Egyszer csak azt vettem észre, hogy Adam kimondja a nevemet:
- Jasper Whitlock Hale Cullen, akarod-e az itt megjelent Isabella Marie Swan Cullen-t hites feleségedül?
- Akarom.
- Isabella Marie Swan Cullen, akarod-e az itt megjelent Jasper Whitlock Hale Cullen-t hites férjedül?
- Akarom- ekkor Jane jött oda, a két gyűrűvel. Én felhúztam Bella ujjára a gyűrűt, utána pedig Ő is az enyémre.
- Megcsókolhatja a menyasszonyt- hallottam meg újra Adam hangját. Nem tétováztam, azonnal felé hajoltam és lágyan megcsókoltam.*
A hatalmas közönség, azaz a négy ember a pappal együtt (azaz Adam-mel együtt), tapsolni kezdett, én pedig belemosolyogtam a csókba, ahogy Bells is.
- Gratulálok Bella!- ugrott egyenesen Bells nyakába Jane.
- Köszönjük Jane. De mint mondtam, nélküled nem állhatnánk itt- ölelte vissza Bella. Közben hozzám Peter és Charlotte jött oda. Miközben gratuláltak, Charlotte halkan odasúgta nekem:
- Alice-szel mi van?
- Alice megcsalt- súgtam vissza ugyanolyan halkan.
- Hogy mi?- kiáltott fel, mire az eddig ugrándozó Jane és az éppen ölelkező Adam és Bella ránk néztek. Rájuk mosolyogtam, majd bólintottam egyet Charlotte-nak. Még mindig sokkolva és hitetlenkedve meredt rám, de végül mosolyogva Bella felé fordult és átölelve gratulált neki. Elmosolyodtam, majd Adam és Peter felé fordultam...





Bella menyasszonyi ruhája  
Bella haja az esküvőn :) 
Bella csokra :D 
Jazz öltönye  
Peter és Charlotte xD   
Adam (a pap, aki nomád xd) 

* Valamilyen amnéziának köszönhetően nem emlékeztem, hogyan is zajlik egy esküvő, pedig párat már végig ültem... xd

12 megjegyzés:

  1. szia ez nagyon jó alice megérdemli hogy nem segíthetett
    gratula
    puszy

    VálaszTörlés
  2. szia
    nagyon jó a feji :D
    Szép nagy esküvő volt XD de tökéletes.
    várom a kövit
    puszy

    VálaszTörlés
  3. sziaa
    nagyon jó lett
    kiváncsi vagyok ki lesz Jane emg Edward párja:)
    várom a kövit
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Imádtam! ^^ Azt meg külön, ahogy Jane-nel szereltette le Alicet Bells. Jazz nagyon édesen viselkedett. Remélem az ő házasságuk tovább tart, mint Bells előző házassága... :S

    VálaszTörlés
  5. Szijjaaa!!!

    Nagyon jó lett!Jajj olyan édesek együtt!!!Alice egérdemelte :P És...és Jane-t és Edward-ot mikor szeretnéd összehozni?Rosalie és Jacob miért tűntek el??? Visszajönnek vagy őket már kiirtottad?xD

    Nagyon jó lett!!!

    puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia
    nagyon jó lett a feji
    az eskuvo is szuoer lett
    varom a kovit
    puszy

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon szép, hangulatos esküvőt hoztál össze :D
    Alice biztosan teljesen ki volt akadva, hogy nem segíthetett.
    Most akkor Jane és Edward összejöttek???
    Siess a kövivel :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Még hogy szar lett!!!???
    Dehogyis!
    inkább nagyon jó lett!
    és ez az esküvő...imádni való volt! :)
    Kíváncsian várom a kövit.:)
    Puszi! Dóry

    VálaszTörlés
  9. Szió!
    Még csak most kezdtem el olvasni a blogod, (pontosabban ma 11 órakor, mivel akkor sikerült felébrednem...) de máris sikerült behoznom a lemaradást!
    Nagyon jó volt az esküvő, főleg a pap tetszett, és hogy a menyasszonyon és a vőlegényen kívül összesen négyen voltak. Szűk körű esküvő... Jane is teljesen megváltozott, (szerintem) és a végén még tényleg összehozod Edwarddal... Tényleg jól mutatnának a sok... érdekes pár között! :D
    Várom a kövit!
    Pusz: Reby

    VálaszTörlés
  10. Imádoomm!!Végre összeházasodtak!!
    Nagyon jó siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés
  11. sziaa.
    nagyon jó lett:D
    örülök h összeházasodtak:)
    Edwardot hozd már össze Jane-nel:]

    VálaszTörlés
  12. Szia ! Szeretném a segítséged kérni a blogommal kahosolat ! A törid nagyon jó én imádom nézz be hozzám : http://eletemnelisjobban.blogspot.com
    Kérlek írj egy e-mailt ha elolvastad : 0322@citromail.hu

    VálaszTörlés