2011. június 20., hétfő

Moon love- 30. fejezet

Na és itt az utolsó fejezet... Kérek légyszi komikat, megérdemlem szerintem... xD Remélem meghat titeket a vége xD Remélem imádtátok a törit, mert én igen. Még lesz egy külön bejegyzésben búcsú, meg köszönetnyilvánítás, úgyhogy annak nem itt a helye :) Puszi, Florence

Rosalie

- Te ki vagy?- kérdezte Jacob. Kíváncsian figyeltem. 
- A fiad- közölte, majd egy lépést tett felénk.
- Nekem... Nincs.. Fiam- sziszegte dühtől izzó hangon.
- Pedig én is létezek, és tudom, hogy Te vagy az apám- ragaszkodott az ismeretlen az igazához. 
- Ki volt az anyád?- vonta föl a szemöldökét szerelmem.
- Barbara Hale- közölte természetesen, Jake pedig megfeszült.
- Lehetetlen.
- Pedig élek.
- Nem vagy az én fiam. Lehetetlen.
- Pedig nagyon is hasonlítunk. Nézz csak rám- és igaza volt. Valóban, mintha csak kiköpte volna Jacob.
- De nekem nem lehet gyerekem.
- Már miért ne lehetne? A vámpír nők valóban nem szülhetnek gyereket... de egy embernő képes kihordani egy vámpír férfi gyerekét, más kérdés, hogy nem éli túl- a mondat utolsó részénél szomorú és dühös volt.
Jacob csak csendben állt és nézett maga elé. Szinte hallottam, ahogy kattan valami az agyában. Nem kellett Jazz képessége ahhoz, hogy tudjam, most bűntudata van- elég volt ránézni.
- Ki volt az anyád?- tette fel az utolsó kérdést.
- Barbara Hale- felelte az idegen, aki mostantól annyira nem lesz az...
- Mi a neved?- kérdeztem most én, mire rám kapta a tekintetét.
- Zachary Black- válaszolt, Jake pedig elmosolyodott. Odasuhant a fiához és átölelte, Zac pedig viszonozta. Aztán elváltak.
- Hadd mutassam be a barátnőmet, Rosalie Hale-t. Ő az anyád nagynénje volt, bár nem ismerték egymást- mutatott be engem, én pedig félénken kezet fogtam vele. Végül is az előbb megtámadott...
- Nyugalom, nem fog többet előfordulni- nyugtatott meg, én pedig rámosolyogtam.


Edward

 - Ő itt Jane Volturi. Vagyis mostantól esetleg Jane Cullen...- mosolygott angyalian Bella. Viszont mikor ránéztem a mellette álló lányra, Bella mosolya többé nem varázsolt el, de ha még a feje tetejére áll, akkor sem érdekelt volna. Ez a lány gyönyörű volt, nem lehetett a gonosz Jane Volturi! Ő még nem nézett rám, de amikor rám emelte a félig már aranybarna szemeit, csodálkozást véltem felfedezni a tekintetében.
Innen pedig már nem volt megállás az első csókig, ami két nap múlva be is következett.... (bocsi, hogy nem írtam erről részletesebben, de nem volt időm rá :/ - a szerk.)


/Pár hónappal később, karácsony, Carlisle szemszög..)


- Alice, készen vagy már?- toporogtam az ajtó előtt idegesen. Szerelmem még mindig nem volt készen, pedig már itt voltak a vendégek, és fogadnunk kellett volna Őket. A vendégek alatt a Denali klánt értem.
- Várjál már, ez nem egy egy perc alatt! Eddig a csajokat kellett elkészítenem- hallottam a duzzogó hangot, én pedig elmosolyogtam magam. Csendben vártam megint öt percet, majd hallottam az ajtó felé közeledő lépteket és nyílt a fürdőszoba ajtó.
Alice gyönyörű volt, egy lila koktélruha volt rajta, a haja- mint mindig- fel volt zselézve, a sminkje enyhe, visszafogott volt, és a lábát egy gyönyörű, pántos, magassarkú, fehér szandál díszítette. Egyszerűen mesésen festett.
- Gyönyörű vagy- húztam oda magamhoz, hogy egy csókot nyomjak a szájára, de nem engedte.
- Alice!
- Hmmm?- kérdezte, már az ajtóban állva. Fújtattam egyet, majd utána indultam.
- Te mondtad, hogy siessünk le!- pislogott ártatlanul, mire elmosolyodtam. Egyszerűen gyönyörű ez a nő!


Esme

- Emmett!- böktem meg, mikor az ajkaimról áttért a nyakamra.
- Hmm?- motyogta bele a bőrömbe, én pedig elnyomtam egy sóhajt.
- Gyere- húztam magam után, majd lementünk a nappaliba. Carmen azonnal magával ráncigált fát díszíteni- eddig is vele voltam, de ki kellett mennem megnézni a mézeskalácsot. Szokásunk, hogy karácsonykor mindig sütök mézeskalácsot. Miközben díszítettünk, arról beszélgettünk, hogy végre Tanya is megállapodott. Ezért is nem velünk tölti a karácsonyt, ugyanis most nincs itt. Irina és Kate pedig boldogan viháncolnak Bellával, Alice-szel, Rose-zal és Jane-nel, bár utóbbival még kicsit félénkek...

Alice

Már éppen az ajándékok átadásán volt a sor, mikor csöngettek. Azonnal szaladtam ajtót nyitni, és csodálkoztam, hogy nem láttam előre a látogatót.
  Mikor kinyitottam azonban hatalmas meglepetés fogadott, és azt hittem, képzelődöm. Az ajtó előtt ugyanis Harry Potter állt, és a varázspálcáját tartogatta a kezében. Elnevettem magam. Biztosan egy gyerek beöltözve! De hogy kerül ide, ebben a hóesésben!?
- Szia Alice. Beengednél?
- Hát te ki vagy?
- A nevem Harry Potter, de erről te is tudsz- vigyorgott rám, majd befurakodott mellettem.
Vissza álltam kedvesem mellé és onnan figyeltem az idegent. Most mit csináljunk vele?
- Cső Cullenek és Denaliak. Bocsesz, de ezt kell tennem, ez a feladatom. Meg aztán titeket senki nem fog hiányolni, hiszen vérszívók vagytok. Jó nyugodalmat a pokolban.
Aztán a következő pillanatban hatalmas fény villant, de a szememet becsukni nem tudtam, akárhogy is próbálkoztam, de ebben nem csak a megdöbbenés játszott közre. A fényben végül megláttam Harry Potter gonosz vigyorgását, miközben ördögien felkacag. Nem értettem semmit, a következő pillanatban viszont már nem voltam ott. Elvesztem... Elvesztünk!


Na, leestetek a székről a röhögéstől, vagy döbbenten ültök? xD

16 megjegyzés:

  1. szia
    nagyon jó a feji:D az egész történet szuper XD
    kár, hogy vége :(
    én mondjuk döbbenten ülök a széken és vagy kétszer is átolvastam mire feleszméltem :D
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Anyáááááááám! Ez olyan hű... erre tényleg nem számíottam, bár még ülök... de kétrét görnyedek aröhögéstől, de az is igaz hogy Happy Endre számítottam.

    VálaszTörlés
  3. szia ez hihetetlen pont ilyen gonosz véget?
    úr isten
    gratula

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszett hogy mindenkinek leírtad, hogy mi lett vele. Örülök, hogy Edward összejött Janenel
    Annyira sajnálom, hogy ez az utolsó:(
    A vége... hát én valami Happy End szerűségre számítottam. Ez a Harry Potter dolog nagyon durva volt, még írni is alig tudok úgy röhögök
    de nagyon jó volt az egész
    puszi alice<3

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    KOMOLYAN TE ŐRÜLT VAGY!
    Tegnap is tudtam ezt, de ma valahogy éreztem magamban annyi lélekjelenlétet, hogy legalább beleolvasok, hiszen mégis csak te írtad, erre EZ?!
    ELMEGYÓGYINTÉZETBEN A HELYED! xD
    Megsértettél, imádom Harry Pottert, te meg itt rossznak állít be, aki végez az egész Cullen családdal.
    Hallottál már happy endről?
    Te lökött vagy, de imádlak, én tényleg majdnem leestem a székről....
    Puszillak,
    Alice656

    VálaszTörlés
  6. Szia húgi!

    Esküszöm beutalót kérek neked a sárga házba xD De, hogy ne legyél egyedül Floreval csatlakozunk hozzád. xD Sajnálom, hogy eddig nem írtam komit, de valahogy nem volt időm és elfelejtettem. Az egész történet nagyon jó volt. :) Még soha sem olvastam ehhez foghatót. :D És a vége xD Harry Potter és a villanás :P Na, azon szakadtam. xD Szegény nővéremet is felébresztettem végeted. xD Mit is mondhatnék még nekem! Szerintem mindannyiunk nevében megköszönhetem neked ezt a csodálatos történetet. :) Nagyszerűen írsz és csak további sok sikert tudok kívánni neked a következő történeteidhez. :)
    Tényleg nagyon tetszett ez a történet, mert egyedi volt. :D Egyedi az én drága, kicsi, idegesítő, egyik hugicámtól! Akit mellesleg nagyon szeretek! (L)(L) Na, ennyi elég is az érzelgésből. Sokat nevettem, sírtam és csodálkoztam a törin. Mégis úgy érzem, hogy érdemes volt megírnod. Csak köszönni tudom ezt neked. :)

    Millió puszi hugicám! (L)(L)(L)(L)
    Nővéred: Beus

    VálaszTörlés
  7. szia
    örülök h végre vt Carlisle szemszög:]
    végre:D Edwardnak is van bnője és Jane is jó helyen van:D
    De most komolyan Harry Potter?
    most tényleg?
    szórakozol?xd
    ügyes vtál imádtam a blogod:D
    a kövi töridet is tuti fogom olvasni:D
    puszii

    VálaszTörlés
  8. Én le is estem a röhögéstől meg döbbent is vagyok:)
    nagyon jó feji lett!És gratulálok ehhez a blogodhoz!:)

    VálaszTörlés
  9. Ez... ÚR ISTEN!!! Most akkor az egész Cullen és Denali klán a pokolba került??? Ez nem lehet!!!
    Hozd szépen a kövit, de jó gyorsan!!!
    Reby

    VálaszTörlés
  10. NE HOGY MÁÁÁÁ' AZTHITTEM CSAK SZÓRAKOZÓL, AMIKOR AZTMONDTAM BELERAKOD!!!!!! Szakadtam xD és kíbírtam anélkül, hogy leestem volna a székről :P

    Imádtam, főleg a végét, az nagyon vicces volt! Miért a pokolba küldte őket? Lehet, hogy ezentúl, nem barátkozok többet Harry-vel.

    Puszi

    VálaszTörlés
  11. Helló!

    HARRY POTTER??!!EZT MOST TE SEM GONDOLHATTAD KOMOLYAN!Cullen-ék és Denali-ék a pokolba??!!Edward és Jane.Ez viszont tetszik!CSAK KÁR HOGY NEM LEHETTEK VALAMI SOKÁIG EGYÜTT!

    Remélem lesz második rész!Ha kell ötletet is adok(bár hogy mit az sztem egyértelmű).SZABADÍTSD KI Cullen-éket és Denali-ékat!

    Betti12(Azért névtelennel írok mert nem engedte a gép h bejelentkezzek a bloggerbe)

    VálaszTörlés
  12. Ledöbbentem és nem találok szavakat. Ha meglesznek a megfelelők, újra írok majd.
    Deana

    U.I.: Valamiért engem sem engedett bejelentkezni a bloggerbe. :(

    VálaszTörlés
  13. SZia!!!

    Huhh,én nem bírok felocsúdni a meglepetéstől....
    Harry Potter????!!!!!xD elkapott a röhögőgörcs amikor olvastam,de még mindig nevetek..XD
    Ezt nagyon eltaláltad!!!:D
    Mondjuk én is valami Happy End-re gondoltam...:D de így volt meglepő:D
    Ki ne nyírd Cullenéket!!!:)
    De miért pont Pokol????nemértem...
    Nah,de összegezve fantasztikus volt és nagyon szellemes:D
    Puszi:)

    VálaszTörlés
  14. SZia! Hát te is elég gonosz vagy, hallod? Ilyen véget...most te voltál a sors keze és ily véget vetettél a Cullen családnak. Nyugodjanak békében!
    Am. én döbbenten ülök a széken és még most is próbálom felfogni, hogy nincsenek többé!!!! :)
    Sajnálom, hogy vége lett a törinek, függetlenül attól, hogy én team Bella-Edward vagyok, attól még mint azt már egyszer mondtam, szerettem ezt a történetet!
    Remélem újabb ötleteidet nem fékezed és hagyod kiszabadulni... :)
    Puszi!

    VálaszTörlés
  15. Hát te nem vagy normális. :D

    Szeretlek, Babám. xD

    Puszi, Cloeé~

    VálaszTörlés
  16. Igen, nagyon tetszett ez a fejezet, de megis mi volt a vege??
    Nem olted meg oket. Nem, lehetetlen, csak egy Aprilis 1. trefa, ugye? Igaz, hogy Aprilis 1. mar reg elmult, de megis hogy a jo francba kerulni Harry Puder a te ficedbe? Foleg ebbe a ficbe?
    Vagy ha megis megolted oket, akkor nem vagy normalis. Tenyleg nem. Ilyet veget! Muszaj volt meghaljanak?? Vagy te csak ugratsz?
    Hat, ez megdobbento volt, de, ha mar Cullenek ugy is meghaltak, akkor nyugodjanak bekeben!
    Sajnalom, hogy vege a tortenetnek, nagyon szerettem (meg mindig szeretem) es nagyon hianyozni fog.
    De meg olvashatunk toled egy-ket tortenetet, szoval nem kell szomorkodni -annyira, eleg csak egy kicsit xD-, es ezzel a tortenet vegevel nem veszitjuk el a te ragyogo elmed furcsa, de elvezetes otleteit.
    Mondjuk azert Edward es Jane eleg furi volt, igaz, nem voltak tul sokat egyutt, de jo volt az igy is. Es egy masodik resszel azert szerintem valahogy kilehetne szabaditani kedvec vega-vampir csaladjainkat, en orulnek neki.

    U.I.: Harry Potter/Puder, te egy nagyon gonosz kis varazslo fiu vagy, vedd tudomasul!

    VálaszTörlés