2011. április 21., csütörtök

14. díj :) (L)

Sziasztook :) Kaptam még egy díjat :)


1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogját)!
2. Tedd ki a logót a blogodra!
3. Írj magadról 7 dolgot!
4. Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!
 
1.: Köszönöm szépen Alexandra Delarose-nak :)
 
2: megvolt :D
 
3(Drága ikertesóm, Bogsee mondta ezeket rólam!)
1: Imádok röhögni Bogsee-n(Ő is rajtam)
2: Tömeggyilkos vagyok
3: szeretem a pörgést
4: kékes, zöldes színű szemem van
5: hatalmas EGO-m van(ezt is Ő állítja!)
6: Team Edward
7: Én imádok nevetni az esőben xD

Akinek tovább küldöm:
Bogsee- Őrizd a percet
Isabella- Vámpír sztár

Ennyi lenne... Lejjebb friss feji, olvassátok és komizzatok!
Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése