2011. április 3., vasárnap

Moon love- 14. fejezet

Sziasztok! Nem hagyhatom szó nélkül Barbara hozzászólását:
- Valami nekem itt nem tetszik, miért van az a sanda gyanúm, hogy valami természet ellenes erő uralkodik a családon...mindenki mást szeret..- Barbara.
- Most az egyszer nincs igazad, mert a családon nem uralkodik senki. Ezt Bella megérezné. És ezt a lapot egyszer már eljátszottam egy másik blogomon :) Bocsi, hogy a koszorúslány ruháról nem raktam ki képet! Szerintem rövid lett...
Jó olvasást! Puszi, Cukorkaa


Bella

Ma van az esküvő. Alice és Jazz szakítottak, de ettől függetlenül Aly szervezte az esküvőt, na meg persze Esme meg Rose. Idő közben kiderült, hogy nem mi kezdtük a szakítósdit, hanem Carlisle és Esme. Már jóval előttünk szétmentek.
- Bella, figyelj ide!- nyavalygott Alice- Folyton elkalandoznak a gondolataid. Így nem tudok beszélgetni veled!
- Jól van na, bocsánat főnök asszony!- mosolyogtam.
- De mostantól figyelj ide!- követelte, majd tovább beszélt a sminkemről, ami direkt nem volt egy nagy durranás. A hajamat kivasaltuk, s csattal felfogtuk.
Aztán végre felvehettem a ruhámat.
Gyönyörű volt, de nem éreztem azt, hogy ezt most fel kéne vennem.
Nem éreztem az enyémnek...
Ekkor kopogást hallottam.
- Gyere be!- mondtam.
Jasper lépett be, és intett Alice-nek, hogy legyen szíves magunkra hagyni minket.
Mikor kiment, Jazz megszólalt.
- Bella, kérlek! Ne menj hozzá! Feleségül veszlek, ahogyan akarod! Amikor csak akarod!- majdhogynem térdre esett. Én nem tudtam mit válaszolni. Miért nem mondta előbb? Most már nincs időm lemondani...
- Jasper! Nem... nem tudom, mi lesz! Most menj, mert fel kell öltöznöm... Szeretlek, ezt remélem tudod. Mindenkinél jobban szeretlek.
Odalépett hozzám és lehajolt, majd megcsókolt. Nagyon jó érzés volt, hogy több hónap után végre megint vele lehetek, De mint mindennek az életben, ennek is vége szakadt.
- Én is szeretlek. Örökké- vallotta meg, majd a következő pillanatban már ott sem volt.

A későbbi eseményekre nem figyeltem. Alice akár olajat is kenhetett volna a hajamba, azt se vettem volna észre.
Ekkor belépett Carlisle.
- Bella! Indulhatunk?- kérdezte. Közben Alice és Rose már átöltöztek a koszorúslány ruhájukba. Lilák voltak, és gyönyörű szépek.
Elkezdődött a zene és Alice-ék elindultak. Aztán egy lágyabb dallam következett és mi is elindultunk.
A ceremónia hagyományosan zajlott.
Az összes szavát tisztán hallottam a papnak és egyre csak az kattogott a fejemben, hogy Jasper feleségül vesz, ha én úgy akarom.
Végül Edward hangjára lettem figyelmes.
Elmondta az eskü szövegét. Most rajtam volt a sor.
Végig néztem a vendégeken, itt volt mindenki. Sok vámpír, akik az előző esküvőnkön is jelen voltak.
Végül megállapodtam Jasper arcán, amin mélységes fájdalom ült.
Vissza tértem Edward arcára, akiről sütött a boldogság.
És aztán magamba néztem. Nem akarom én ezt.
Kitéptem kezeimet Edwardéból és szoknyámat megemelve kezdtem el futni.
Ki, egészen az erdőbe, s még tovább, hogy soha többé nem találjanak rám...

9 megjegyzés:

  1. Jaaaj te lány...hát ilyen függővéget! De gonosz vagy! :P :DDD
    Na jó, nem is, IMÁDLAK, AHOGY A FEJIT IS IMÁDTAM, ÉS CSAK AZT TUDOM MONDANI, H NAGYON SÜRGŐSEN hozd s frisst! :DDD (Kérlek..xD)

    Puszi:
    Cloeé~

    VálaszTörlés
  2. szia ez kegyetlen vég volt
    puszy

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    HÁt ez...komolyan mondom kegyetlenség volt...:D
    De így volt tökéletes ez a feji...
    Már kezdtem azt hinni, hogy Jasper nem akarja lebeszélni Bellát arról, hogy Eddy-hez menjen!!
    Nagyon szupi volt.
    Ügyi vagy!!!:D
    Azért megsajnáltam szegény Edyt!
    :(
    Habár ahogyan a végét megírtad, én is pont ugyanúgy tettem volna ahogyan Bella.:D
    Nagyon imádtam ezt a fejit.:)
    Siess a kövivel!
    Puxo<3
    Dóry!
    Ja és vár rád, nálam egy meglepi a http://megismerniesbeleszeretni.blogspot.com/ -omon.:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nagyon, nagyon, nagyon gonosz vagy!
    Most akkor végül is mi történt, hogy mindenki szét ment?
    És Bellát azért feleségül fogja venni Jasper?
    Engem még mindig érdekel, hogy Emmet kibe szerelmes... Remélem hamarosan megtudom. :) Várom a kövit, siess vele. :D

    Puszi:
    Merci

    VálaszTörlés
  5. Jaaaaj h ez mennyire jo lett:Dannyira vartam es nem csalodtam nagyon jo lett:)remélem Jazz es Bella együtt élnek majd békében:) Edwardot en őszintén szólva nem sajbáltam....miért csalta meg Bellat...Jazz es bella love :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszett! IMÁDOM!
    Bár egy kicsit lehetett volna hosszabb is, de így is szupy!
    ÁÁÁ! Olyan boldog vagyok! Már nincs Edward a képben, akit Bella helyében már rég kirugtam volna.. :DD
    Már várom, hogy Belle és Jazz összejöjjenek!
    És a kövi is jöjjön minél hamarabb! Létszí!

    Puszi

    VálaszTörlés
  7. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    IMÁDOM!!!!!!!:D
    klassz lett,nagyon...jajj rem Bell és Jazz összeházasodnak...hamarosan...a végét nagyon jól kitaláltad:)
    huhh...nagyon várom a kövi fejit!!!!
    siess vele,de nagyon!!!

    VálaszTörlés
  8. Helló!

    HÁT.. nem találok szavakat!Szegény Jasper:,(majd nem térdre esett:(Bellla nagyon jól döntött,hogy otthagyta Edwardot!Várom a kövit!

    Betti12

    VálaszTörlés
  9. Szia! Na itt vagyok megint. Ezek szerint tévedtem... :) De tévedni emberi dolog :))))
    Amúgy imádtam és őrülök, hogy Bella mégis jól döntött. Kezdem megszeretni ezt a Bella Jasper párost...Szupi lett és nagyon- nagyon gyorsan hozd a kövit, mert éhes vagyok egy kis fejleményre... :)
    Am. köszi, híres akartam lenni, ott virítottam a feji tetején, megtisztelővolt...persze miután írtam a komit gondolkodtam és rájöttem, hogy nem lehet mindig minden mögött valami természetfeletti, na de mind1...Szupi volt minden.
    Puszi!

    VálaszTörlés