2011. április 7., csütörtök

Olvasd el! Friss időpont

Sziasztok emberek!
Ez nem friss, de nem is annyira rossz hír. A blog nem fog se szünetelne se bezárni :)
Szóval... valami itt nálam nagyon elromlott :/ Még magam sem jöttem rá, hogy tulajdon képpen mi is a baj, de érzem, hogy valami itt nincs rendjén :)
A komik és a rendszeres olvasók (37 <3) számával minden rendben, és nagyon boldog vagyok miattuk :D
Na, de hogy a felesleges szövegelést abba hagyjuk, bele kezdek az eredeti témába!
Ebben a mondhatni ismeretlen helyzetben nem biztos, hogy tudni fogom biztosítani a fejik időpontját... így mi lenne, ha mondjuk akkor raknám fel a fejezetet, ha kész van, vagy ha megvan a komihatár? Ez szerintem mindenkinek kényelmesebb lenne... Beismerem, hogy én általában szeretem lazábban venni a dolgokat, ez most sincs másképp.. Egy ideig működött az a heti-friss dolog, de eddig bírtam =) Remélem, hogy megbocsátjátok nekem ezt... tényleg kicsit felborult a "lelki egyensúlyom"...
Amúgy a feji készülőben van! Pénteken nem hiszem, hogy tudni fogok írni, hétvégén pedig vagy szombaton vagy vasárnap.
De ha hétvégén nem jön friss, a hétfői nap egész biztos!

A 15. fejezet azért nem volt fent, mert nagyon rövidre sikeredett és javítani akartam rajta, de a figyelmetlenségem következménye képp az egész fejezet kitörlődött mindenestől...

Pusszant: Cukorkaa

2 megjegyzés:

  1. Jaj Cukorkámm. ;)
    Semmi baj! Ne erőltesd az írást, mert annak sosem lesz jó vége!
    Mi tudunk várni. :)
    (De nem olyan sokat! xD)
    Jó, jó, persze. Várunk, ameddig csak kell. <3 :)

    Puszi:
    Cloeé~

    VálaszTörlés
  2. Igaz, hogy én még nem rég óta olvaslak rendszeresen, de nagyon várom a következő fejezetet. Főleg, hogy mielőtt elolvastam volna, levetted a 15-öst. :(

    Az írással és az ihlettel kapcsolatban én is csak azt tudom tanácsolni (saját tapasztaltra építve), hogy pihenj rá pár napot - hallgass zenét, nézz meg párat a kedvenc filmjeid közül, beszélgess a barátnőiddel vagy csak sétálj egyet a szabadban - és, ha feltöltődtél ötlettel és energiával akkor írd tovább.
    *nem akart maga ellen beszélni, mert már tűkön ül, de valahogy mégis sikerült.* xD

    Remélhetőleg azért mielőbb megörvendeztetsz bennünket a folytatással. Pusszant új fanod:
    Deana

    VálaszTörlés