2011. április 12., kedd

Moon love- 17. fejezet

Egy nap két friss! Szerettek, vagy imádtok? Ha kapok 8 komit, akkor LEHET, hogy holnap megint friss! Puszi

Bella

Aro, miután megtudta a képességem, rögtön adott egy FEKETE köpenyt, és nekem adta az egyik legszebb szobát.
Ott volt a híres Jane Volturi is, aki éppenséggel nagyon is szúrós szemekkel méregetett.  Nem vitatkozhatok azzal a ténymegállapítással, hogy Ő gonosz. Süt róla, hogy az. Viszont eszembe jutott valami.
- Aro!- mondtam ki a nevét, mivel megkért, hogy a nevén szólítsam Őt. Jane dühösen felszisszent.
- Igen lányom?- jesszusom, ugye mindenkit így hív?
- Csak annyit szeretnék mondani, hogy Én folytatnám a vegetáriánus életmódot.
- Biztos vagy benne?- kérdezte kicsit csüggedten. Hát, ez van haver, ezt kell szeretni!

Vick-kel és Laurent-tel elindultam a szobáink felé. Ők mellettem kaptak szobát, mivel így akartam. Hehe, még csak egy órája vagyok itt, de máris parancsolgatok a "mester"-nek.
A szobám szép volt, de nem ez álmaim szobája.
Bella szobája :)
A bőröndömet letettem az ágyra és benéztem a fürdőszobámba. Lila volt, és hatalmas. Muszáj ilyen lilának és rózsaszínnek lennie?!
 Bella fürdője

Gardróbja :D
A ruháimat szépen sorban kipakoltam, majd magamra vettem a köpenyem és kiléptem a szobámból.Út közben találkoztam Jane-nel, aki hűvösen végig mért, majd felhúzva az orrát, tovább ment.
Én vállat vontam, majd tovább mentem körül nézni a kastélyban.
A Nagyon szép volt, de az agyam Jasper-en kattogott. Hol lehet? Mit csinál? Keres engem? Vagy örökre kiábrándult belőlem?
Nem csodálnám...
- Isabella!- hallottam a hátam mögül Aro hangját.
- Igen?- fordultam meg. Aro intett a testőreinek, hogy kettesben kíván velem társalogni, majd miután azok elmentek, mellém jött.
- Mondd csak, kedves Isabella, miért vagy te itt? Miért nem vagy Cullen-ékkal?- kérdezte, én pedig meglepetten néztem magam elé.
- Nos, a családunkban vannak kisebb viszályok, és az egyik ilyesfajta ügy után jobbnak láttam eltűnni egy időre, hogy végig gondolhassuk a történteket.
- Értem. És mi késztetett arra, hogy Volterrát válaszd?
- Victoria és Laurent régi barátaim.. még ember koromból ismerem őket. Vick változtatott át, bár nem éppen baráti szándék vezérelte. És Ők éppen ide indultak, így úgy döntöttem, velük tartok.
- Tudod, szeretem megismerni a Volturi új vámpírjait és mivel te közelről ismered Carlisle barátomat, mesélhetnél nekem róluk- vajon valóban békés szándék vezérli, vagy csak tudni akarja, mivel tarthat sakkban?
- Ezek a sebek még elég frissek, úgyhogy most szeretnék felejteni, bár egy magamfajtának ez nem adatik meg.
- Igen igen. Akkor most magadra hagylak. Ajánlom a kastély kertjét, mert nagyon szép!- ezzel ott hagyott.
Tovább sétáltam. Nem sokkal később Vick csapódott hozzám izgatottan csacsogva. Nagyon jól érezte magát, és rögtön össze haverkodott Felix-szel és Demetri-vel. Rögtön, miután ezt közölte, el is ment.
Én folytattam utamat a kertben, de csak mentem előre, Jasper-en merengve. Mit csinál ebben a pillanatban? Gondol rám? Mert én igen Őrá, minden gondolatom Ő.
Ebben a pillanatban megláttam egy alakot. Térdeit felhúzta, arcát pedig térdei rejtették el.
Nem ismertem fel, hogy ki lehet ez a vámpír.
Közelebb érve meghallottam, hogy halkan sírdogál. Megszaporáztam a lépteimet, s mikor oda értem, megérintettem a hátát. Ő felkapta a fejét.

9 megjegyzés:

  1. Aztakutya:)
    Bellaval mi van? Menjen oda Jazzhez,keresse meg:)

    VálaszTörlés
  2. Egyetertek,h Jaspert keresse meg,hallgasson az erzeseire es mnenjen volterraba:)

    VálaszTörlés
  3. OMG:|
    hat mi van veled Bella?:o
    miert vagy ott? Nemarr szaladj Jazzhez:)

    VálaszTörlés
  4. Cukorkaa:Degy nao ket feji?:Dhozzza tudnek szokni;)
    viszont egyetertek az elottem szolokhoz,de ismnerlek tudom,h lassan bells megint boldog lesz:)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon köszi, hogy kettőt is felraktál nagyon jók lettek. Remélem hamar jön a következő.
    Kivan ott? Bella miért nem megy Jazzhez vagy Jazz Bellához? áááááááá

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    nagyon jo lett a feji
    vajon ki van ott? Remelem h Jazz
    varom a kovit
    pusz

    VálaszTörlés
  7. Istennő vagy, két rész egy nap alatt! <333
    Viszont le is kell, hogy szúrjalak! Halálra izgulom itt magam, hogy mi van Jasperrel, erre róla semmit sem lehet tudni. Pedig azt reméltem, most róla is fogsz mesélni.
    Aro-n és Jane-en egyáltalán nem lepődtem meg. S bár ezt a Viktóriás dolgot még mindig nem tudtam megemészteni érdekesnek tartanám a Felix-Viktória-Demetri szerelmi háromszöget.
    *bocsánat elborult az agyam xD*

    VálaszTörlés
  8. szia
    naggyon jó a fejezet
    ki az idegen ?
    várom a kövit
    puszy

    VálaszTörlés
  9. Te ezt most komolyan gondoltad?
    Itt abbahagyni?Ez szentségtörésnek számít,már bocs.
    Ki az az idegen?Nemtudom miért de én Jane-re tippelek.Vagy Alice.
    Légyszi siess!!!

    Puszi

    VálaszTörlés