2011. április 26., kedd

Moon love- 22. fejezet

Megint itt vagyok :) Jó olvasást! Vigyázat, enyhe durva nyelvezet!

Jasper

- Bella! Állj már meg!- futottam még mindig utána, emberi tempóban. Tudom, hogy hallotta, de nem állt meg. Pedig ez Ő.. érzem az illatán.
Mikor odaértem, megfogtam a karját, mire Ő rám nézett, de mintha nem is ismert volna fel. De meglepődtem... aranybarna íriszei helyett a régi, mogyoróbarna szempár nézett rám.
- Uram, kérem engedje el a karom- mondta csilingelő hangján. Meglepettségemben megdermedtem, mire Ő egy pillanattal utána kitépte szorításomból a karját.
- Nem emlékszel rám?- leheltem döbbenten.
- Miért, ismerjük egymást?- kérdezte kíváncsian. Nem tudtam eldönteni, hogy valóban nem emlékszik, vagy csak a színészi adottságait használja ki, amiket vámpírként nyert. Lehet, hogy ez nem is Ő?
Helyeslően ráztam a fejem.
- Hát, pedig azt tudnám- azzal tovább masírozott.

Bella

Fájt, rettentően fájt belenéznem gyönyörű, aranybarna íriszeibe és kimondanom azokat a szavakat. De még nem álltam készen arra, hogy újra vele legyek.
Én, hülye barom! Miért nem változtattam meg az alakomat, mielőtt ide jöttem? Bakker, nincs nálam nagyobb hülye.
De ez nem változtat azon a tényen, hogy éppen most adtam be Jasper-nek, nem emlékszem rá. Mikor meghallottam a hangját, csak arra volt időm, hogy a szemszínemet megváltoztassam. Különben meg, ha mást is csináltam volna, az emberek észre veszik.
Még mindig ott állt, megdermedve. Gyorsabb tempóra váltottam. De így is beért...
- Bella, szeretlek! Mindig is szerettelek...
- Én nem szeretlek, Jasper!- mondtam ki az utolsó szavakat, amik nekem legalább annyira fájtak, mint Jaspernek........... Elárultam magam, tudtam. De ez kellett, hogy adjon még időt. Csak ne csináljon semmi butaságot...

Rosalie

Csendesen álldogáltam a teraszon éjjel. Sok ember lézengett még az utcán, nyilván szórakozni mentek. Erről nekem is eszembe jutott valami.
- Jake!- mondtam normális hangnemben. A következő pillanatban Ő ott állt mellettem.
- Igen Rose?- kérdezte.
- Mi lenne, ha elmennénk szórakozni? Ha már itt vagyunk... és nézd, ott az talán egy normálisabb hely...- mutattam rá egy kivilágított szórakozóhelyre.
- Felőlem...- vonta meg a vállát, mire én megölelgettem és elmentem öltözni.
Egy fekete, bőr cicanadrágot választottam, hozzá egy flipperes tunikával. Még egy fekete, tűsarkú szandált vettem fel hozzá.*
A hajamat feltűztem egy csattal. Úgy gondoltam, készen vagyok.
Kint már Jake várt rám, egy egyszerű farmer és póló volt rajta.
- Indulhatunk?
- Aha...- mondtam.
Fél óra múlva már a jegyeket vettük meg, majd bementünk. A zene hangosan szólt.
Elkezdtünk táncolni, de az útjaink hamar szétváltak.

Jacob

 Táncoltam egy lánnyal, de nem igazán kötötte le a figyelmemet. Végig Rose-t néztem, ahogy táncol egy idegen, 19 éves fiúval, aki ráadásul kicsit részeg is.
Végül az tette be a kaput, amikor lehajolt a lányhoz és meg akarta csókolni. Akkor emberi tempóban persze, de közeledni kezdtem hozzájuk.
Már majdnem összeért a szájuk. A rohadt életbe, Rosalie miért nem csinál semmit?!
Odaértem hozzájuk és arrébb löktem azt a kis buzit. Rose meglepetten nézett rám, de nem törődtem most vele. Őt majd később baszom le.
- Te-te meg mi a fa-faszt csinálsz?- dadogta a fiú, miközben feltápászkodott a földről. Sokan felénk fordultak.
Viszont erre a kérdésre én sem tudtam mit válaszolni. Tényleg, mit csinálok? Nincs jogom ahhoz, hogy ezt csináljam.
Rosalie megfogott és a karomnál fogva kiráncigált innen, egyenesen az autóhoz.
Viszont mielőtt beült volna, megállt. Szembe állt velem... És egy hatalmas pofont adott.
- Áu, ezt miért kaptam?- kérdeztem.
- Mert egy idióta vagy. Mi a fészkes fenét képzeltél?!- vont kérdőre.
- Miért, te akartál vele csókolózni?- néztem rá.
Erre nem szólt semmit, csak beült a volánhoz és beindította az autót. Gyorsan beültem mellé.
Egész úton nem szólaltunk meg. A szállodánál kiszálltunk és csendben voltunk még mindig.
Csend. Csend, csend, csend..... Bárcsak megszólalna végre.
Fent aztán belekezdett.
- Értsd meg! Mióta elváltunk Emmett-el, nem voltam férfival. Nekem erre szükségem van, mint embernek a levegőre. Ezért is akartam elmenni...- a végére elhallgatott. Ott termettem előtte és azonnal magamhoz húztam.
Megcsókoltam, Ő pedig nem ellenkezett. Ezután már nem volt megállás, egészen az ágyig...

***

Pihegve feküdtünk egymás mellett. Ez volt életem legjobb szeretkezése.
Csak az a baj, hogy ez az én részemről szeretkezés volt, az Ő részéről pedig csak szex.
- Ez mi volt?- kérdezte végül Ő.
- Szex- mondtam. Egy ideig egyikünk sem szólalt meg.
Végül én döntöttem úgy, hogy megszólalok.
- Nem csak a hajad miatt hívlak sokszor Barbie-nak....- Rosalie meglepődötten nézett rám.
- Hát akkor miért?- kérdezte végül, mikor nem szólaltam meg.
- Az átváltozásom után... találkoztam egy nővel. Ember volt... és gyönyörű. Pont olyan, mint te, barna hajjal. A neve Barbara volt... Barbara Eva Hale.
Rosalie légzése elakadt...


*: Bocsi, csak nem volt kedvem képet keresni róla :$

Barbara Eva Hale 


+ válaszok :D
Cloeé: Én nem is a napozás miatt, hanem mert annyi vendégünk volt :D Ennyi elég egy egész évre :P

dorcsi_96: Hát, rosszul mondtad :D Menekülnek egymás elől :P


Deana: Azért hagyták békén a farkasokat, mert velük harcoltak :D Az újszülött sereg a farkasok ellen volt létrehozva :D


demon: Köszi :D


Alexandra Cullen: Korán örültél xD Köszi :D


esztiIi: Köszi :D


Betti12: Bella képessége megtalálható a "Szereplők*.*" c. oldalon :) Jazz nem fogja tudni, hogy Bella a Volturi tagja lett, mert nincs rajta a köpenye, a nyakláncot pedig nem látja :)


Gréta Masen: Várd ki a végét ;)


Névtelen: Köszönöm :)


Kittuska: Köszönöm :D Fent is van :)


KÖSZÖNÖM A KOMIKAT, KÉREK MOST IS ENNYIT :) A kövi feji még nincs megírva, nem tudom, mikor tudom hozni :D Puszi, Cukorkaa

14 megjegyzés:

  1. Jajajjajajajajajajajajajj, ebben minden volt!
    Dráma, visonzatlan érzelmek, meg egy kis khrm is...:D Nem mintha bánnánk. :D
    Én őszintén meglepődtem ezen a Rose-Jake pároson, de egyáltalán nem rossz ötlet! Sőt! :D
    Most kiejezetten rá vagyok kattanva. .D

    Siess!
    Pussz: Cloeé~

    VálaszTörlés
  2. sziaa:]
    nagyon jó lett:]
    de miért ilyen hülye Bella?
    egyszerűen nem értem őt,hogy ezt miért csinálja?:'(
    várom a kövit
    puszii

    VálaszTörlés
  3. szia gratulálok jake rose egy rokonát találta meg?
    puszy

    VálaszTörlés
  4. Komolyan! Én ki fogom tekerni Bella kecses, hosszú nyakát! xD *Na jó, csak viccelek ám* De akkor is, miért nem jön már össze Jazz-zel? Wááá... ettől most jobban kész vagyok, mint hogy Rose lefeküdt Jacobbal.

    VálaszTörlés
  5. Az előző végéről lemaradt, hogy úgy vedd mindezt, hogy TEAM JACOB vagyok, Roset pedig utálom. xD

    VálaszTörlés
  6. Szia.
    Huh...azt szem elég sok fejiről lemaradtam...:S
    Szörnyen röstelem magam, amiért eddig nem írtam komit...
    hidd el még olvasni is csak most tudtam el olvasni.:S

    Megleptés sorra ért, meglepetésekről...
    Hirtelen, hogy most mindenki külön van...
    Szegény Jast úgy sajnálom...
    Na...és Rose és Jack???
    Ez hihetetlen...kivi vok, hogy mi lesz még köztük...ugye nem csak egyszeri alkalom lesz köztük??? és ugye lesz még majd valami más is???

    Nagyon jók lettek a fejik...imádtam. :)

    Mégegyszer bocsi, hogy nem írtam....:(

    Kíváncsian várom a kövit.
    Puszi:)
    Dóry(L)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon jó lett, és volt benne pár érdekes csavar. :)
    ÁÁÁÁ... Bella miért csinálta ezt Jazzel? Szegényke :(
    De ez a Rose Jake dolog se semmi, remélem több is lesz köztük :)
    Nagyon várom a kövit, siess
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szuper lett,de en komojan megfojtalak ha nem hodod oket osze.Marmint Bella es Jazz,Rose es Jake.ALice es EMett,Eseme es Carlise(ok egymasnak vanak teremtve) es Edwardot mondjuk Janenel?Mind egy a legfobb hogy a Bella Jazz paros meg legyenen.Egyebkent egy zseni iro vagy csak igy tovabb mar alig varom a kiovi fejit ;)

    VálaszTörlés
  9. Helló!

    Kösszi hogy válaszoltál a kérdéseimre!Szegény Jasper!Végre egyszer megtalálta Bellát erre ő hazudik neki!Rosalinak és Jacobnak örülök!Tök jó lenne hogy ha összejönnének!Ezzel kapcsolatban van egy sejtésem de nem akarom lelőni poént!
    Siess a kövivel!

    Betti12

    VálaszTörlés
  10. Szia
    Nagyon tetszett ez a fejezet is kíváncsian várom a folytatást!Siess a kövivel!

    VálaszTörlés
  11. Zseni vagy,most fejeztem be az eddigiek olvasasat es kivancsian varom a fojtatast!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. Szupi lett a feji.Imadom az irasod.Zsenialis.Ha en ezt mondom akor pedig el kell hinnni.Rengeteget olvasok es megtobb blogon jarok.Igy bizotsra mondhatom ez az egyik kedvencem pedig nagy kritikus hireben alok m1 sies a kovivel!

    VálaszTörlés
  13. Szia Cukorkaa! Áhh de izgalmas ahogy Jake és Rose között alauklnak a dolgok, tök jó, hogy beraktad ezt a Barbara Eve Hale dolgot. Vajon Rose tesója aki rég emghalt? Netán ő is vámpír lett? Bár Jake még nem tudja hogy érzékeny pontra tapintott azért kíváncsi vagyok Rose reakciójára.
    Másrészről somorú, hogy Bells nem bízik Jazz-ben. De nem bajd, hadd bonyolodjon tovább a töri. Imádom ahogy csűröd-csavaroda részeket és az eseményeket. Sztem írhanál egyet Jane szemszögéből is, mivel ő is érdekes karakter.
    Ennyi lett volan avélemyénem. Vároma folytataást. *-*

    VálaszTörlés
  14. Jó lett nagyon!!Siess a kövivel!!!Olyan jó hogy végre eggyütt voltak Rose-zal!
    De az a csaj Rose egyik rokona,vagy mi???Siesss nagyonn!!!!:D

    VálaszTörlés