2011. május 4., szerda

17. díjam :DDD

Sziasztok olvasók!
Képzeljétek, megkaptam 17. díjamat is! Ez elképesztő és ijesztő, de annyira örülök neki! Wáháá tök jó (L)




Szabályok:

-meg kell köszönni, természetesen :) linkelve annak akitől kapta
-annak aki megkapja, le kell írnia Ki vagy mi inspirálta őt az írásban
-vannak e hosszútávú céljai a dologgal
-három dolgot, ami a munkájára, írásaira legjellemzőbb
-végezetül, tovább adhatja egyetlen írónak (író párosnak) aki szerinte megérdemli (linkelve)
(párosok esetében mindegyik félnek meg kell csinálnia, de ketten együtt is csak 1 embernek adhatják tovább :P ) 


1.: Imádott írónk, Cloeé~ adta ezt a fantasztikus díjat. Köszönjük drágám :)


2.: Igazából úgy volt, hogy a barátnőimmel szilvesztereztem, és mire reggel felébredtem, az agyamban volt a történet és fürdés után rögtön meg is nyitottam :$ Most pedig gondolom nem kell mondanom, hogy mennyire boldog vagyok, hogy ennyire sikeres ez a blogom.


3.: Nos ezzel a bloggal... úgy 30 fejezetre tervezem, de ha addig még több ihletem lesz, LEHET, hogy bele kezdek egy 2. részbe is. Az írással pedig nagyon hosszú távú céljaim vannak xD


4.:
1.: Sokszor úgy érzem, összecsapom a fejezeteket, amik még így is szörnyen rövidek.
2.+3.: Nem tudok többet, de ti csak nyugodtan kritizáljátok!


5.: Imádott, egyik kedvenc írónőmnek, aki szomorú történetet ír, mégis tud úgy fogalmazni, hogy vicces legyen, valamint humoros "jelenetek" vannak benne :) Aki kapja, az nem más, mint Bogsee


Fejezet lejjebb, drágáim! 11 komi! 


Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése