2011. május 16., hétfő

Új blog... :$

Sziasztok! Megint egy ilyen bejegyzés xd
Szóval igazán egy szavatok sem lehet rám, mert január óta nem nyitottam új blogot, kivéve egyet, de azt már nem én szerkesztem, meg persze egyet át is vettem... Szóval az összesen 4 aktív blogom van, ami szerintem nem annyira tragikus szám, ha arra gondolunk, hogy két blogot hamarosan lezártnak tekinthetek. (Ez alatt ezt a történetet és az Illúziót értem!)
Na és most jöjjön a történet xD
Szóval... tulajdonképpen Alice életéről szól, próbálom könyv-hűen megfogalmazni majd. Onnantól kezdődik, hogy Alice vámpírrá válik. Az emberi életét nem mertem bevállalni :$
Remélem benéztek, vagy legalább egy pillantást vettek rá. A prológus már fent van, és hamarosan felkerül az első fejezet is, ami hát... se nincs tele izgalmakkal és még egy oldal is alig van, de a második fejezet is a héten érkezik ;)

Present the Past and the Future of the present {Jelen a múlt, és a jövő a jelen}

És gondolom a frissre is kíváncsiak vagytok... nah... szóval már elkezdtem írni, de ne várjatok tőlem csodákat xd.
Akkor minek nyitottam új blogot? Annak a fejezetei már megvannak :D

Puszi, Cukorkaa (lökött, de kedves írótok)

3 megjegyzés:

  1. Cukorkám! ANNYIRA KIMONDHATATLANUL ÖRÜLÖK, HOGY MEGNYITOTTAD AZT A BLOGOT! :))) <3
    Csak egy kis ösztönzés kellett. :)

    Én 1000000%, hogy olvasni fogom! :))
    Már megyek is. xDDD

    Puszi, Cloeé~

    VálaszTörlés
  2. Cukorka én rá mentem a Linkre de valami angol szöveget -oldat adott ki. ez most mit is jelent?? angolul fogod írni?? vagy nem tom ajj, pedig el akartam kezdeni olvasni :(
    HELP HELp!!!!!!
    Pusz Viky

    VálaszTörlés
  3. Cloeé~: Kösziii babám :D

    (L)Mano(L): Uuuupsz.... Rosszul írtam ki a linket... Itt van:
    http://cukorkaa-alice.blogspot.com

    VálaszTörlés