2011. május 28., szombat

Moon love- 26. fejezet

Tádááám :D Fejezet *.* Bár nem kaptam, csak hét komit, de ugye ne legyünk telhetetlenek... szóval ehhez azért kérek 11 komit! pls! Puszi

Emmett

- Olyan jó, hogy Bella hazajött, és mindent tisztáztak Edwarddal. Remélem megtalálja Jasper-t, és boldogok lesznek- mosolygott kedvesem. Már több hete egy párnak tudhatjuk magunkat, bár ez még nem teljesen derült ki. Mindig vadászatra kell hivatkoznunk, sajnos. Vagy Esme-nek valamilyen másik, nőies programra, nekem pedig mostanában egyre több video-játékom van...
 - Én is, megérdemlik már a boldogságot. Annyit küzdöttek, hogy egy pár legyenek. De az biztos, hogy annál jobban nem szeretik egymást, mint ahogy én Téged- gyengéd csókot lehelt ajkaimra, majd felállt az ágyról és magára tekerte a lepedőt- ami nem enyhén volt gyűrött.
- Most hova mész?- kaptam el a kezét.
- Lassan haza kell mennünk. Elhívom Alice-t vásárolni- mosolygott.
- És miatta hagysz itt engem?- kérdeztem sértődötten. 
- Nem, de lassan el kéne mondani az otthoniaknak a nagy hírt- mondta a szemembe nézve.
- Szerintem is. Lehetne ma, nem?
- Végül is... annyira csak nem fogják rosszul fogadni!


Bella

Éjszaka volt, és túl voltam életem legromantikusabb, legvadabb és legszenvedélyesebb éjszakáján. Jazz a mellkasára vont, majd egy puszit nyomott a fejem tetejére.
- Szeretlek- vallotta meg, én pedig széles mosolyra húztam a szám.
- Örökké és mindennél jobban- egészítettem ki. Még jobban hozzábújtam.
A reggel hamar eljött, de mi addig sem beszéltünk, csak élveztük egymás társaságát.
- Elmegyek fürdeni, mert utána Jane-nel kell vásárolnom. Hihetetlen ez a lány, tiszta Alice- motyogtam morcosan. Maradtam volna még, de Jane már készülődött, és a végén még ránk töri az ajtót.


A nap olyan lassan ment el, hogy már azt forgattam a fejemben, vissza megyek a Volturi-hoz és megöletem magam.
- Jane, én hazamegyek és te is jössz. Nekem elég ennyi egy évre is- mutattam a 20 szatyorra a kezemben. Létezik, hogy egy vámpír elfáradjon?
- Oké. Menjünk, mert már én is el fogok fáradni- egyezett bele. Juhúú, nem ellenkezett!
Szinte futottam a kocsiig, persze emberi tempóban.
A szállodában már majd hogy nem ujjongtam, mikor belefutottam Jazz karjaiba, Ő pedig megcsókolt.
- Végre megjöttetek!- sóhajtott fel, én pedig elkuncogtam magam.
- Én is alig merem elhinni- mondtam, miközben beszálltunk a liftbe.
- Bella, elmegyünk vadászni?- kérdezte Jane. Bólintottam.


Mikor vissza értünk a vadászatról- Jane-nek egyre jobban megy!-, leültem az ágyra. Teljesen felfrissültem, a vadászat jót tett a  vásárlás után. Jane pedig abba is beleegyezett, hogy egy hét múlva hazamenjünk. Beszálltam a liftbe, de a Jane megállított, mikor bementem volna a szobámba. 
- Bella, légyszi gyere be hozzám! Átöltöztethetlek valami csini ruhába? Jazz biztos örülni neki- kacsintott rám. Elvigyorodtam, mert szerelmemnek ezzel is örömet szerezhetek.
Jane behúzott a szobájába és a hatalmas szekrény elé állt. Hamarosan kihalászott egy vörös koktélruhát onnan. Honnan van neki ilyenje? Még adott hozzá egy fekete magassarkút, amit nem szívesen akartam felvenni, de muszáj volt, ha szép akartam lenni.
Még feltűzte a hajamat, majd szó szerint kilökdösött az ajtón, majd becsapta azt. Egy kis ideig meglepődötten néztem rá, de aztán elindultam a mi szobánk felé. Éjjel egy óra volt.
Jazz az ajtó előtt várt rám.
- Bella!- csókolt meg röviden, után pedig megfogta a kezemet.- Gyere, van számodra egy meglepetésem- kezdett el húzni a lift felé, majd lementünk a földszintre és ki az ajtón. Beültünk a kocsiba és Jazz indított, de nem tudtam, hova megyünk...

12 megjegyzés:

  1. Első komi. :D (Asszem)
    Wááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!! (Igen, ez mániám. :D)
    Ez NAGYON jó lett! És az eleje,... a közepe... na meg a vége! :D Akkor most tényleg Emmett és ...? EZ KOMOLY?! :D Huhú, nem semmi. :D
    Megesz a kíváncsiság!! Mit tervez Jazz?! Áááááááááááááá úúúúgyis kiszedem belőled. :D

    Könyörgöm, most siessetek azokkal a komikkal! :D

    Puszi, Cloeé~

    VálaszTörlés
  2. Emett és Esmee????
    EZT MOST KOMOLYAN GONDOLTAD????
    ez hihetetlen!!!az államat most kaparom fel a földről..:D
    am nagyon jó rész lett...:)
    Jane tök jó fej!!
    Na vajon mit tervez Jasper??:D::

    VálaszTörlés
  3. sziaa:]
    Emett és Esme?együtt?:O mivan?:D
    Jane-t imádom*-*
    Jazz remélem elveszi Bellát:D
    Alice meg Carlisle olyan aranyosak lennének*-*
    várom a kövit
    puszii

    VálaszTörlés
  4. Szia...bocsi, hogy megint nem írtam egy jó ideje komit..:(

    Hát...eléggé megleptél ezekkel a fejikkel...:)
    Örülök, hogy Bella és Jas újra egy párt alkotnak..:)

    Na és mindenre számítottam, csak erre nem,hogy Esme és Emmett...huh...anyám...azta de durva...:D
    Végülis, ha már mindenki mással van együtt...nem is csodálom, hogy Em Esme-vel van együtt...:D
    Na már csak Carlislenak kéne valaki...
    Hm...biztosan kifogsz neki is valakit találni...ugye?? mert kifogsz??!!!
    Ha már mindenkinek lett más valakije, akkor neki is kéne valaki...legalábbis így volna rendjén.:)
    Nagyon kivi, vok hogy a többiek hogyan fognak reagálni Esme és Em kapcsolatára, és hogy Jazz mit tervez...
    Kíváncsian várom a kövit.
    PUXO<3
    Dóry(L)

    VálaszTörlés
  5. ohh szijjaaa.. annyira örülök, hoyg minenki rendben van a párjával.. kíváncsi vagyok Edawrdra és Rose-Jake párosunkra... tök jól összehoztad az egész sztorit.. grat mert nagyon jó rész lett... és hamar folytatást.. am nem is értem, hogy valaki miért nem tud komit írni? lel elolvassa elmonmdja, h tetszik-e vagy nem... ha meg nem csípi akkor ne írjon már ocsmányságokat.. tudom hoyg itt nem szokás hirdetni, de jól esne, ha valaki emgnézén ablogom és komizna: http://thedawnismydestiny.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Helló!!!

    Végre!!!!!!!!Megtudtuk h kibe szerelmes Emmet!De azért egy kicsit sokkolt h Esme-be(mondjuk nagyon más választás nem volt).Jane tök jó fej!Jasper és Bella végre újra együtt!:)
    Siess a kövivel!

    Betti12

    VálaszTörlés
  7. sziaa
    esme és emett?
    na ne ez most sokkolt:O
    de jó lett
    várom akövit
    puszii

    VálaszTörlés
  8. aztakutya fáját:D
    na most meglepődtem de nagyon jó értelembe:D
    nagyon tetszik ez:D
    aztaa:D
    Emett-esme még mindig sokkolva vagyok de nagyon jó :D

    VálaszTörlés
  9. helloka
    ahogy olvasom a többiekét engem nem emett-esme páros sokkolt le hanem Jane h milyen jófej:)
    Edwardnak kell már csak egy pár és minden rendbe lesz:)

    VálaszTörlés
  10. csao:)
    jo lett ez a feji is nagyon tetszik*-*
    hozd hamar a kövit
    pusziiiiii

    VálaszTörlés
  11. sziaa
    nagyon új vagyok még itt de nagy jó a blogod:)
    várom a kövi fejit
    pusziiii

    VálaszTörlés
  12. szia
    nagyon jo lett a feji
    az Emmett-Esme páros kicsit sokkolt de nem baj
    várom a kövit puszy

    VálaszTörlés