2011. május 5., csütörtök

Wáhháá ezt nem hiszem el xD

Sziasztok édeseim!
Azt képzeljétek el, hogy kaptam még egy díjat, ezúttal Gréta Masen -től :D
Köszönöm!
 Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2.  Tedd ki a logót a blogra!
3. Írj pár szót, miért kezdtél el írni!
4. Add tovább 5 embernek!(Ne felejtsd el linkelni a blogjukat!)
5. Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!

1.: Megvolt :)

2.:


3.: Nyár elején elolvastam egy blogon a Midnight Sun-t, amit annak idején Benina szerkesztett. És innen kerültem az első Twilight-ficre, amit egyszerűen imádok a mai napig. Kb. egy hónappal- és több tíz elolvasott történettel- később elkezdtem írni az első történetemet, ami nem az "Öröklétig Egymással" volt, hanem egy másik, amit hamar befejeztem x) Januárban pedig megnyílt ez a blog. Na, ez nem pár szó volt :P

5.:
Alice656
Alice Axente
Cloeé~
Suzy
 VattaCukor

Még egyszer köszönöm! Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése