2011. május 28., szombat

Válasz pannus chat-be írt véleményére :D És köszönet Cloeé~nak :D

Pannus
nem azért de én nem tudok komit írni... meg am is annyi pipa van meg minden de te meg itt izélsz h 11 komit-.-" meg h addig se kelljen írnom.. istenem

Én válaszom
Sajnálom, ha nem tudsz komit írni, de örülök, hogy megpróbáltad :D Ez azt jelenti, hogy olvasod xd És ennek örülök :P Most 3 napig nem neteztem, de most láttam mennyi pipa van xd És hogy miért izélek..?
Valószínűleg nem írsz történetet, ugye igazam van? Vagy ha írsz, akkor tényleg nagyon nem érdekel senki véleménye, vagy annyi komit kapsz, és olyan tökéletes olvasóid vannak, hogy maguktól lekomiznak minden egyes fejezetet. Jó neked. Én nem azt mondom, hogy ti lusták vagytok, és tudom, hogy van aki már csak dacból sem ír komit ha komihatár van... de az ilyen nem normális (már bocsi!) vagy nem érdekli a történet. Általában ha valaki olvas egy törit és tetszik neki (vagy ha nem) akkor elmondja a véleményét. Én speciel szeretem elmondani a véleményem, és csak akkor nem írok komit vkinek, ha leestem a székről fáradtságomban és nem küldtem el. Vagy felállítottak a gép elől és kiléptek az ablakból, utána meg elfelejtettem komit írni.
És hogy miért mondom, hogy addig se kell írnom? Valószínűnek tartom, nem ismersz élőbe, és ha mégis, akkor se ismersz teljesen, mert a sok emberből, akiket ismerek, és akiket barátomnak tartok, vagy családtagomnak, azok közül egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány ismer igazából. Nincs olyan hercegnő-életem, mint ami sokszor kívülről látszik (azért olyan rossz se), de nem tudod elképzelni, milyen érzések kavarognak bennem egy nap. Sokszor nincs erőm, se kedvem, se ihletem írni, mert egyszerűen lehangolt napom volt... ilyenkor általában beszélek Flore Clarine-nal és elkezdek írni xd (Ha hirtelen jön fejezet, azt neki köszönjétek! :D)


Szóval most, hogy összehordtam mindenféle marhaságot magamról, meg az idióta életemről, ami olyan, mint bárki másnak, mégis más, és sikerült megint csak magamról dumálnom... közlöm, hogy ma sztem jön friss... xd


Cloeé~
Szia babám! Nagyon sokat jelentett nekem az a két mondat, amit írtál, és az ilyenek miatt érdemes blogot írni xd Szörnyen büszke vagyok, hogy van egy ilyen fantasztikus barátnőm, mint te. És boldog vagyok, hogy megismerhettelek. Sok barátom van a blogon, de már az első pillanatban beloptad magad a szívembe.
Egyszóval boldog vagyok, és bár szerintem megint megbizonyosodhattatok afelől, hogy nem vagyok normális, de tényleg nem vagyok az, szerencsére.
Puszi

1 megjegyzés:

  1. Jaj, Cukorbabám!
    Hát én komolyan, halál komolyan ledöbbentem. Teljesen meg vagyok hatva, szóhoz se jutok.
    Olyan cukorka vagy, de komolyan! :D
    El sem tudod képzelni, hogy milyen jól esett ez a pár sor. (L)

    Ami meg a véleményedet illeti, tejesen igazad van. Ha az ember ír valamit, legyen az bármi, szüksége van mások véleményére ahhoz, hogy megbizonyosodjon afelől, jól csinálja-e. Mert ha nem, akkor lehet rajta változtatni.
    Meg természetesen ha órákat szenvedsz egy fejezettel, akkor életmentő lehet utána olvasni azt a pár sort, miszerint jól csinálod, és megérte fáradozni! :))


    És tényleg nem vagy normális. xD

    Puszi, Cloeé~

    VálaszTörlés