2011. január 1., szombat

Moon love- 1. fejezet

Na, itt az 1. feji. A második talán jövő héten érkezik. Puszi, Cukorkaa ( mostantól ez a nevem )

Jasper

Két hónapja volt, hogy az egész család elment vadászni. Kivéve Edward-ot és Alice-t. És azóta Alice nem élvezi az együtt léteket velem. Ahogy Edward se Bellával.
Ezt onnan tudom, hogy az elmúlt ötven évben Bellával szinte úgy voltam, mint a legjobb baráttal, vagy éppen a legkedvesebb testvérrel. És mindent megbeszélünk, sokszor vonulunk vissza kettesben. Most is éppen a kedvenc sziklánknál vagyunk, ahol mindig is szoktunk beszélgetni.
- Szerinted mi lehet a bajuk? Gondolod, hogy...?- kérdeztem.
- Ne, ne is mondj ilyeneket!- mondta, majd sírva fakadt. Átöleltem és az ölembe vontam. Megviseli, hogy Alice elkerüli, Edward talán már nem is szereti.
- Oké, jól van Bells. Nyugi...- mondogattam. Ekkor halk neszezést hallottam az erdőből. Arra felé kaptam a fejem, mire a távolból megláttam a választ arra, amire két hónapja várok: Alice és Edward az erdőben voltak, nem is akármilyen testhelyzetben. Edward volt fölül, Alice pedig alul, miközben már nem volt felső egyikükön sem. Bella csendben zokogva figyelte a jelenetet, mire még jobban átkaroltam. A cipőm orra koppant, mire felkapták a fejüket és szembe találták magukat velünk. Edward lassan felállt, Alice pedig követte. Most az óvatos nagymacskákra hasonlítottak. Én is talpra állítottam Bellát és mellé álltam, átkarolva a vállát.
- Mióta megy ez?- böktem feléjük az állammal.
- Két.. hónapja...- nyögte ki nagy nehezen a szavakat Alice. Edward inkább Bellát figyelte, aki a vállamba temette az arcát.
- Ezt igazán mondhattátok volna előbb is és talán pár sírását megakadályozhattátok volna Bellának. Na és persze napokat töltöttünk azzal, hogy tanakodtunk, miért nem vagytok már velünk annyit. Hát, most kiderült- mondtam hűvös hangon. Az arcom is hideg maszk volt.
- Én.. sajnáljuk!- Alice.
- Mi van Edward, nem tudsz egy szót se szólni? Lám itt a feleséged, aki már hónapok óta csak sír. Hát nem szuper?- kérdeztem tőle szúrós szemekkel. Nem tudtam már bízni bennük.
Felkaptam a könnyű testet, majd elkezdtem futni. Magam se tudom merre, de futottam a gondok elől.
- Jasper!- Alice.
- Bella!- Edward. Komolyan, nem értem, hogy nem vettem észre eddig, az árulkodó jeleket.

Bella

Nem hiszem el! Ez nem lehet igaz!- mondogattam magamban. Nem lehet, hogy Edward annyi szép emlék után megcsalna engem. Nem létezik... és pont Alice-szel? A (volt) legjobb barátnőmmel?  Miért éppen vele? Hogy tehette? Legalább mondta volna a szemembe, hogy már nem vagyok jó neki... mint ötven évvel ezelőtt. És éppen most, amikor a negyvennyolcadik évfordulónk lesz?
Hiába, az élet kegyetlen.
De vajon hová visz Jazz?
- Jasper... hová megyünk?- kérdeztem akadozóan.
- Haza...- mondta.
- Ne! Nem akarok haza menni!- ellenkeztem. Megállt.
- Akkor hová menjünk?- kérdezte.
- Nem tudom. Utazzunk el. Vagyis én elmegyek, de Te maradhatsz ha akarsz!- mondtam, majd igyekeztem kimászni a karjaiból.
- Nem. Nem engedlek el egyedül ilyen állapotban. Mire való egy jó barát, ha nem erre?- hozott össze egy szomorkás mosolyt.
- Mit szólnál, ha elmennénk Esme szigetére? Ott soha nem keresnének!- hoztam össze én is egy mosolyt.
- Rendben!- vágta rá, majd elkezdett futni.
Otthon aztán szerencsére senki nem volt. Gyorsan bepakoltam pár bőröndöt, majd átvettem egy kék fürdő ruhát és egy farmert. Mentem a kocsihoz, ahol már Jazz várt.
- Menjünk!- kértem. Bevetettem magam az első ülésbe és Jazz már indított is, majd az autó elsöpört...

Jasper

Amint felszálltunk a gépre, Bella befészkelte magát a karjaimba, majd egész végig csak bámult ki az ablakon. Amikor leszálltunk, gépies mozdulatokkal szállt le. Aztán a hajón szólalt meg legközelebb.
- Alig várom, hogy oda érjünk!- jelentette ki- Utoljára az első nászutunkon voltam azon a csodálatos szigeten. És akkor milyen boldogok voltunk...- itt abba hagyta és csendesen elkezdett sírni. Igen, mi is akkor voltunk itt utoljára Alice-szel. De furcsa módon nem annyira fáj, mint gondoltam volna először. Vagyis... amikor Bella a közelemben van. Akkor nem fáj annyira... Igen, ha egyedül vagyok, vagy éppen nem Bella társaságában.
- Hmm...- ez aztán az értelmes válasz Jasper!- szidtam meg magam gondolatban. Ekkor két kar ölelt át hátulról.
- Mér te vagy a legfontosabb ember az életemben. Ha veled vagyok, nem is fáj annyira, hogy Edward ezt tette- hát Ő is így érez? Lehet, hogy erre is jók a legjobb barátok.
- Igen, Én is így érzek!- mosolyogtam rá.
Tíz perc múlva megérkeztünk a szigetre. Fogtam a csomagjaimat és Belláét is, és bevittem őket a villába. Az egyik hálószobába tettem az övét, a másikba az enyémet. Nem érdekes, úgyse fogunk túl sokat a szobánkba tartózkodni. Gyorsan átvettem egy fürdő nadrágot és szaladtam le. Bella szinte csiga lassúsággal jött, úgy, mintha még ember lenne. Fél úton felkaptam, mire felsikoltott. Majd amikor a vízhez értünk, jó messzire elhajítottam.
Én is utána úsztam, de mire oda értem, Bella már sehol sem volt. Hátra néztem, s a parton találtam meg. Csak egy kék fürdőruha volt rajta, ami- csodálatosan állt neki. Hátra dobta vizes haját, majd a vízbe vetette magát. Nem láttam, merre úszik, de egyszer csak valaki a nyakamba ugrott- szó szerint.
- Szia Bella!- nevettem fel hangosan.
- Szia Jasper!- nevetett Ő is.
- És most mit csináljunk?- kérdeztem.
- Menjünk, napozzunk egy kicsit!- mosolygott, majd felmászott a nyakamba.
- Ugye tudod, hogy nem tudunk lebarnulni?- kérdeztem magamban somolyogva.
- Majd meglátjuk!- vigyorgott, majd leterített egy törölközőt és lefeküdt rá. Én is követtem a példáját, de a szemem sarkából őt figyeltem. Észre vettem, hogy Ő is éppen ezt teszi. Zavartan elfordítottam a tekintetem, de elég nehezen ment, mert még csak néha láttam csillogó bőrrel. És mit ne mondjak, elég szépen mutatott vele.
Magamra néztem és észre vettem, hogy én is csillogok. Felnéztem a kék égre és elmosolyodtam.
- A magunk fajta elég kevésszer láthat ilyen szép kék eget és ilyen gyönyörű napfényt!- mosolyogtam rá.
- Hát, az biztos!- mosolygott fel az égre. Ilyenkor olyan szép... Elképzeltem, hogy megcsókolom...
Úr isten Jasper Hale! Te most a legjobb barátodról fantáziálsz! Elment az a maradék józan eszed is? Mert nagyon úgy tűnik...
Három óra elteltével Bella felült. Egy kis fény csillant a szemében, majd a következő pillanatban már a víz felé repültem. Bella utánam kiabált.
- Éppen itt volt a bosszú ideje!- nevetett fel, majd befutott a házba...


9 megjegyzés:

  1. Cya!!!

    Nagyon-Nagyon jó lett ez a fejezet!!! Alice megcsalta Jasper-t . Valahogy nem néztem volna ki belőle. Jasper fantáziál Bella-ról.... itt még lesz valami. :)) Sőt biztos hogy lesz valami. De ha Esme szigetére mentek akkor könnyen megtalálhatják őket. Nem? Kíváncsi vagyok arra hogy mit fog csinálni Edward és Alice.
    Nagyon várom a kövit!!!!

    Pussz
    bebike98

    VálaszTörlés
  2. MMMMMMMMMMMMMMMMMMIIIIIIIIIIIIIIIII????????????? Edwardra es Alice-re mar az elejen gondoltam, de azertk icsit sokkolo volt, de JASPER ES BELLA???????????????????????????????? HUUUUUUUU!!!!!!! Esme szigeten????????? Hat, ez jol kezdodik.
    A fejezet nagyon tetszett, a vege kulonosen jo volt, egy kicsit hamar tul leptek a csalodason, mert egyszer meg nagyon-nagyon szomoruak voltak, utana meg nevetve leultek napozni. Kivancsi vagyok hogy fognak ossze jonni, mert ugye ossze fognak jonni?? UGYE???? Es vajon a tobbiek hogy fognak reagalni mikor megfogjak tudni???
    Szoval imadtam, az alapsztori nagyon tetszik, es alig varom a kovit!! Am. erdekes az uj neved.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszett! IMÁDOM!
    OMG.! Hogy nem bír Edward megszólalni, amikor Bella ott sír. Már nem azért, de van egy olyan gyanúm, hogy ezek (Jasper és Bella) ketten hamar összejönnek. De lehet, hogy nem...;)
    Alice ezzel leásta magát a föld alá. Pedig nagyon szeretem...
    És Esme szigete, hát jó választás!

    Már nagyon várom a következő fejit!

    Puszi

    EsztiIi

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!
    bebike98: Nem tervezem, hogy megtalálják őket :P
    Musafan: Igen, kicsit túl hamar túl léptek rajta, bár én nagyon nagyon elsiettem szerintem. Jó az új képed! Az új nevemnek pedig története van.
    Esztili: Jasper és Bella szerintem is az év párja!

    Puszipuszi

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Bocsesz a késésért! Imádtam! Tudtam hogy Edward és Alice vlt a megcsalok! Bár engem is meglepett...Tudod jol h elég érzékeny vagyok Jazzre, de tetzsik ez a törid is :)
    Várom a kövit!

    Pusszi:

    Stabby :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!:)

    Én véletlenül tévedtem erre... már a fejléc felkeltette a kíváncsiságom, és az előszóról ne is beszéljünk!:D Hát érdekes volt, de ez a fejezet, még érdekesebb.
    TE JÓ ÉG!
    Kb. öt perce végeztem az olvasással, és még mindig alig tudok rá, mit mondani. Igazából nem tudom eldönteni, hogy pozitívan, vagy negatívan sokkolt. Egy dolog viszont halál biztos... TE csajszi, neked aztán van fantáziád, basszus!:D
    Még nem olvastam ilyen történetet, amiben ezek a "párok" vannak. Jasper és Bella, Edward és Alice:O:O:O TE JÓ ÉG!!

    Tuti, hogy még visszajövök, mert nagyon kíváncsi vagyok, még mi minden pattan ki a fejedből!:D Csak így tovább!

    Puszi: Brixi

    VálaszTörlés
  8. Szia!:)

    Msot találtam meg ezt a blogod, és hát...
    Vicces, hogy te is Jazz és Bella szerelmet írsz:D
    Először nagyon meglepődtem. Furcsa volt másnál is őket látni egy párként. A bevezető iszonyat jó volt. Először azt hittem, hogy Jazz és Bella feküdtek le egymással.:D aztán ugye kiderült hogy mégsem. Nagyon jó történetnek ígérkezik.:)
    Tetszik, az ok is, hogy miért lesznek ők együtt.:D;)

    Sok puszit és ihletet!:*

    VálaszTörlés
  9. Sziaa Drága :D Háát ez nem találok rá szavakat..:D NAGYON NAGYON jóó volt ^^ imádom..én tudtam hogy Alice volt és Ed mivel elmondtad xD de eez egyszerűen imádoom ^^ tök jó a neved története :D xDD nah de a fejire visszatérve nagyon üügyes vagy *.* csak gratulálni tudok :D
    Puszi: Frúú

    VálaszTörlés