2011. január 13., csütörtök

Moon love- 3. fejezet




Jasper

Felülmúlhatatlan, csodálatos, legjobb, érzéki, finom...- főként ezek a szavak kavarogtak a fejemben, miközben Bellával csókolóztam. Elemi erővel tört rám a vágy. Mindennél jobban vágytam most Bellára, senki más nem kell, csakis Ő.
Éreztem, hogy neki is ugyan olyan jól esik ez, mint nekem.
Hanyatt fektettem a selymes homokon, majd fölé helyezkedtem. Eszembe jutott, hogy Alice-szel is voltam itt. Igen, bevallom, fáj. Nagyon fáj, ennyire még az átváltozás sem fájt. Csak ez más fajta fájdalom. De mi a fenéért gondolok most rá?
Egy reccsenéssel letéptem róla a kendőt, ami a fürdőruhán kívül borította testét.
Végig simított a mellkasomon, ami azt eredményezte, hogy már nem tudtam gondolkozni, a vörös köd teljesen leszállt az agyamra.
Kicsatoltam a fürdőruha felsőjét, majd miután eltávolítottam, messzire hajítottam. A bugyival már nem voltam ilyen kíméletes, egy rántással letéptem.
Erre Ő sem bírt már magával, így a nadrágom nem úszta meg épen. Végig néztem a testén és elcsodálkoztam rajta, milyen tökéletes. Még soha nem néztem meg különösebben, mert nem érdekelt. Most viszont mindennél jobban.
Amikor vissza néztem a szemébe, megcsillant valami, ami nem tudom mi volt, olyan gyorsan tűnt el. Magához húzott és megcsókolt, amit én készségesen viszonoztam.
Végig csókoltam a füle tövétől a nyakáig és vissza, ezt háromszor.
Kéjes sóhajokat hallatott, miközben a felsőtestemet simogatta. Végül vissza tértem ajkaihoz, majd óvatosan belé hatoltam.

Bella

Az agyamban a vörös köd csak fokozódott, miközben élveztem a Jasperrel együtt töltött időt. Tudtam, hogy Ő is élvezi, máskülönben nem tettük volna meg.
Bele markoltam a szemcsés homokban, miközben vergődtem az édes kín miatt.
Végül együtt léptük át a gyönyör kapuját.
Jazz fáradtan nehezedett rám, miközben mindketten levegő után kapkodtunk. Először elégedettséget éreztem, de aztán jött a szégyen, ami mindent vitt. Ledobtam magamról Jasper-t, majd amilyen gyorsan csak tudtam, eltűntem a házban. Borzasztóan rossz érzés volt, mert hiába nem szeretem már Edward-ot annyira, mégis csak a férjem- aki megcsalt. Igen, megcsalt, de Én semmivel sem vagyok jobb nála. És mikor erre rájöttem, hirtelen kibuggyant egy könnycsepp a szememből.
- Na tessék! Még  vámpírként se vagyok normális!- sírtam, bár most könnyekkel. És tessék! Most magamban beszélek. Teljesen megbuggyantam.
Felvettem egy farmert és egy fehér pólót, feltűztem a hajam, majd úgy döntöttem, nem megyek ki a szobámból mostanában.
- Bella! Bejöhetek?- kérdezte kedvesen Jazz. Ne, csak Őt ne!
- Nem!- kiáltottam, majd eldőltem az ágyon megint csak a könnyeimmel küszködve. Hideg karokat éreztem magamon, majd megéreztem azt a kellemes illatot, ami Jazz-hez tartozott.
- Te sírsz? Te sírsz! Te igazán, könnyekkel sírsz!- meglepődöttségében nem tudott mást mondani.
- Igen, sírok. És nem vagyok normális!- fúrtam a fejem a párnák közé, úgy, ahogy addig voltam.
- Sajnálom Bella... Én igazán nem akartam!- szabadkozott.
- Nem, nem a Te hibád volt! Én csókoltalak meg!- tiltakoztam- Tudod mit? A legjobb lesz ha haza megyünk. Végül is, nem maradhatunk itt örökké!- igen, nekem minden vágyam volt, hogy örökké itt maradhassak Jasper-rel, bár ezt a világért se mondanám el senkinek.
- Ha te úgy gondolod, akár most is indulhatunk...- mondta. Én pedig azon nyomban csomagolni kezdtem. Jazz eltűnt a saját szobájában, én pedig rekord gyorsasággal végeztem a bepakolással. Tíz perc múlva már a hajónál álltam. Jasper is ott volt már.

Egész haza felé vezető úton nem szólaltunk meg. Nem volt mit mondanunk egymásnak. Vajon ez árt majd a barátságunknak? Mert azt soha, de soha nem bocsájtanám meg magamnak. Végül is az én hibám volt az egész. Amikor az otthoni reptérhez értünk és meg voltak a csomagjaink, rögtön ültünk be az autóba és mentünk haza felé.
Otthon mindenki a nappaliban volt, beszélgettek. Amikor beléptem az ajtón, mint egy ágyú golyó röpült a nyakamba valaki.
- Bella! Bella! Bella és Jasper haza értek!- ujjongott Rosalie.
- Rose, Rosie, de jó, hogy itt vagy!- sikítoztam én is. Aztán egymás kezét fogva elkezdtünk ugrálni örömünkben. Aztán köhécselést hallottunk.
- Nos, örülünk hogy megkerültetek! Szabad tudnunk, hol voltatok?- kérdezte apai hangján Carlisle. A szemem sarkából Jazz-re néztem, mire láttam, hogy ugyan ezt teszi. Végül kiböktem:
- Az Esme szigeten.
- Eszünkbe se jutott volna ott keresni titeket!- Esme.
- Igen, ezért mentünk oda- mosolyogtam, majd elindultam a szobámba Rose-zal a sarkamban.

Pár héttel később

Az utóbbi időben elkerültük egymást Jazz-zel, de Én azt hittem, nem annyira feltűnően. De egy nap Emmett sutyorgása ébresztett rá, hogy de igen: Nagyon is észre vehető.
- Egész biztosan történt köztük valami, mert nagyon látványosan kerülik egymást, pedig Én szoktam látni, hogy néha néha vetnek egymásra egy vágyakozó pillantást. Főleg Jasper Bellára- mondta Rose-nak a szobájukban. Nem tudhatták, hogy itthon vagyunk, mert igen csak elvoltak egymással foglalva. Hallottam egy morgást, majd csapódott egy ajtó. Kiléptem a folyosóra a szobámból és hallgatózni kezdtem. Fentről egy harc furcsa hangjai szűrődtek le. Azonnal indultam az egyik vendégszobába. Ugyanis az egyikbe Jasper költözött be, a másikba Edward.
Jasper szobájának ajtaja tárva nyitva állt és onnan jöttek a hangok. Hirtelen aggodalom tört rám. Azonnal ott termettem, s láttam, hogy igenis Ők harcolnak egymással. Azonnal cselekedtem, Edward-ot kilöktem a hatalmas ablakon. Majd Jasper-hez szaladtam, de láttam, jól van.
- Szóval igaz az, amit Emmett mondott? Tényleg van köztetek valami?- kérdezte keserű hangon Edward a hátam mögül.
- Igen, van. Elég szoros barátság!- morogtam rá- És ha még egyszer hozzá nyúlsz Jazz-hez, Én öllek meg!- mondtam, majd kiugrottam az ablakon. Elkezdtem szaladni, ahogyan csak tudtam. Nem érdekelt semmi. Végül valaki megrántott hátulról, Én pedig egy hideg testnek csapódtam.

5 megjegyzés:

  1. Szia
    Hát ez a rész nagyon tetszett :D
    De megértem én Bellát, de nem sok ez egy kicsit ? xD Teljesen elkerülik egymást.
    És Edward -.-' Nem akarok szemét lenni, de legyen elfoglalva Alice-val... -.-'
    Na, de mindegy.
    Remélem Bella és Jazz azért együtt lesznek :D ;)
    Puszi, és várom a kövit...
    Ui.: Remélem jobban van már a kezed, és a gipszet is megszoktad. Na, jobbulást, és pusz

    VálaszTörlés
  2. Cya!!!

    Uhh..... Vannak itt gondok ! Nagyon jó lett ez a feji!!! Már azt hittem hogy végleg összejönnek. Nagyon rossz hogy így kerülik egymást. :S Már bocsi de, Edward annyira köcsög! És én is az mondom hogy foglalkozzon Alice-szel!
    Nagyon várom a kövit!!!!

    Pussz
    Becky Writer

    VálaszTörlés
  3. Hat.... most komolyan teljesen lesokkoltal. Edward meg Jasper harcolnak???????? Szerintem Bella nem kelllet volna szomoru legyen, hiszen Edward megcsalta, nem? Akkor mar nem szereti, mit parazik ennyit? Egyebkent meg Jasper ngayon cuki volt, csak a vegen az a harc... Itt is melysegesen utalom Edward Cullent! Mar lassan AntiEdward leszek, ha igy folytatod. Na szoval en imadtam, kivancsi vagyok mi lesz meg, varom a kovit!

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nagyon tetszet, bár Hiányoltam Alice-t már mint Edward és Jazz harcol és csak Bella fit be hozzájuk. Ha Alice-nek, jelent valamit Ed vagy valaha is jeletett valamit Jazz akkor ő is ott lett volna! Nah mindegy azért kiv lettem, hogy ki az aki vissza tratja Bellát, téged ismerve tuti meg lepsz minket!
    Várom a kövit!
    Puszi :
    Stabby :)

    VálaszTörlés
  5. Szijjaa ^^
    ÚÚÚristeeen :OOO hát én erre csak annyit tudok mondani hohy: IMÁDTAM, csodálatos és elképesztőő.Szegény Eddykeh bár megérdemli xd de szegéény :"(( Bella milyen kisharcias ahogy mevédte Jazzt ^^ nics mit mondanom, egyszerűen nagyon jól írsz és ügyes vaagy *__* megyek is olvasni még egyszer grat.
    Puszii: Frúú

    VálaszTörlés